Leveranseinformasjon

DIN BESTILLING STEG FOR STEG:

· Ordrebekreftelse via e-post. Din bestilling er mottatt og du kan kontrollere din informasjon.
· Ordren bearbeides. Din ordre sendes når samtlige produkter foreligger til levering.
· Leveringsbeskjed via e-post. Dine varer er pakket og på vei til deg.
· Varsel (SMS og e-post).Pakken er i din nærhet og Bring informerer om hvordan og når du vil få pakken.
· 21 dagers angrerrett. Du kan alltid returnere varene hvis du angrer deg.

JULEGAVER 2016

Siste dag for garantert levering før jul er: Postnummer 8000-9999 d 11. desember, postnummer 4000-7999 d 15. desember og postnummer 0000-3999 d 18. desember.

LEVERINGSTID 2-4 ARBEIDSDAGER

Leveringstiden innen Norge er 2-4 arbeidsdager for produkter vi har på lager. Ved bestilling av flere produkter, sampakkes din ordre så snart samtlige produkter foreligger til levering. Skulle noen av produktene du har bestilt være midlertidig utsolgt eller ha lang leveringstid, gir vi deg beskjed. Eksakt leveringstid for det enkelte produkt og produktvariant oppgis på produktsiden.


INGEN TOLLKOSTNADER

ScandinavianDesignCenter.no er et norskregistrert foretak og det vil derfor aldri forekomme tollkostnader ved frakt til Norge.


VALG AV LEVERINGSMÅTE

Både som privatperson og bedrift har du flere muligheter til å velge den leveringsmetoden som passer deg best. Alle pakker sendes med Bring Norge som samarbeider med norske Posten. Når vi har pakket ferdig pakken sender vi en leveransebekreftelse og uansett hva slags leveringsmetode du velger vil varsel bli sendt både via SMS og e-post når pakken er nær deg. Det er derfor svært viktig å oppgi riktig mobilnummer samt e-postadresse når du bestiller slik at du mottar varsel fra Bring.


Privatperson

   a) Leveringssted

Som privatperson kan du velge å få pakken sendt til ditt nærmeste utleveringssted. Leveringsstedene du kan velge mellom kommer opp som alternativer i kassen basert på den adressen du har fylt inn i kontaktinformasjonen. Sending av pakke til leveringssted koster 49 Kr og fri frakt tilkommer ved kjøp av varer for over 999 Kr (gjelder ikke møbler og store produkter). Du vil motta varsel både på SMS og e-post når din pakke har ankommet utleveringsstedet. Pakken må hentes ut innen 14 dager.

   b) Hjemlevering

Som privatperson har du også mulighet til å velge hjemlevering av pakke dersom du bor i et tett befolket område. Dersom du bor i et område hvor hjemlevering er mulig, vil dette automatisk komme opp som et alternativ i kassen etter at du har angitt din adresse. Hjemlevering koster fra 149 Kr avhengig av pakkens størrelse og foregår mellom kl. 17 og 21. Du er derfor avhengig av å være hjemme på dette tidspunktet på leveringsdagen. Varsel om leveringstidspunkt sendes både på SMS og e-post. Dersom tidspunktet ikke passer for deg er det mulig å avtale en ny leveringsdag med Bring.


Bedrift

   a) Bedriftspakke til foretaksadresse

Som foretak kan du velge å få pakken levert direkte til bedriftens arbeidsplass. Dette koster 99 Kr og foregår mellom kl. 9 og 16. Du er derfor ansvarlig for at pakken kan tas imot når som helst mellom kl. 9 og 16 på foretaksadressen på alle hverdager. Vær oppmerksom på at utsending av varsel per SMS og e-post ikke gjelder for bedriftspakker fordi Bring forutsetter at pakken kan tas imot alle hverdager mellom kl. 9 og 16.

   b) Hente hos Leveringssted

Dersom du er en liten bedrift som ikke alltid har noen på plass mellom kl. 9 og 16 anbefaler vi deg å vurdere sending til leveringssted. Leveringsstedene du kan velge mellom kommer opp som alternativer i kassen når du angir adressen. Sending av pakke til leveringssted koster 49 Kr og fri frakt tilkommer ved kjøp av varer for over 999 Kr. Du vil motta varsel både på SMS og e-post når pakken har ankommet utleveringsstedet. Pakken må hentes ut innen 14 dager.